Lista zajęć Agata Porębska Kurs Treningowy Cadys - poziom pierwszy

Kurs Treningowy Cadys - poziom pierwszy

Kategoria

fitness / inne

Opis

Kurs Treningowy Cadys - poziom pierwszy

To przygotowany program treningowy, na cały tydzień.

Ćwiczenia przedstawione w kursie, można wykonać w domu.
Plan treningowy poziomu pierwszego głównie zakłada wzmacnianie całego ciała.

Kalistenika (calisthenic) czyli ćwiczenia z wykorzystaniem obciążenia własnego ciała, które z łatwością można wykonywać w domu. Po przez wykonywanie wyselekcjonowanych ćwiczeń, przygotowanych w progresywny sposób, zbudujesz siłę i wytrzymałość swoich mięśni, jednocześnie przygotowując się do stabilnego stania na rękach, podciągania się sprawnie na drążku, swobodnego wykonywania pompek.

Akrobatyka (actrobatic) ma wiele odmian, my skupimy się na lekkim wykraczaniu poza typowe ludzkie umiejętności. Ćwiczenia są ukierunkowane na pierwsze kroki stawiane w akrobatyce, ponieważ przygotują ciało do wyższych zadań, tj.szpagat w powietrzu, czy też szpagat w staniu na rękach. Zwiększymy kontrolę ruchów ciała i nauczymy się sterować psychiką.

Taniec (dance) to komunikacja niewerbalna. Często podczas treningów wplatam elementy taneczne. Taniec uczy nas wyczucia rytmu oraz odseparowania poszczególnych części ciała i indywidualne poruszanie nimi, np. Klatką piersiową, brzuchem. Nie tylko można oczarować kogoś na parkiecie, również uczy poprawnej postawy ciała oraz wyrażania ciałem bodźców emocjonalnych.

Joga (yoga) - to system filozofii indyjskiej, mówiący o kontroli, samodoskonaleniu się oraz jedności ciała fizycznego z umysłem. Elementy jogi pomogą nam oczyścić ciało oraz umysł. Będziemy dążyć d osiągnięcia równowagi, z czasem nauczymy się pracować nad oddechem oraz otworzymy się bardziej na świat oraz nowe możliwości.

Rozciąganie (stretching) jest bardzo ważnym elementem każdego treningu, ponieważ zmniejszy ryzyko powstania kontuzji, uelastyczni nasze więzadła oraz ścięgna, wydłuży nasze mięście, dzięki czemu uzyskamy smukłą sylwetkę. Regularne treningi wpłyną pozytywnie na ukrwienie naszego ciała oraz lepszą motorykę, a rozciąganie po treningowe przyspieszy regeneracje mięśni.

Dlaczego wytrzymałość, siła, elastyczność i kontrola fizyczna ciała jest taka ważna?
Ponieważ przydaje się w normalnym życiu.

Zwiększa siłę psychiczną, usuwa bariery i blokady w głowie.
Otwiera umysły.
Kształtuje osobowość, wzmacnia psychikę, poprawia determinację, precyzję, uczy konsekwencji i mobilizuje do działania.

Instruktor

Agata Porębska

Agata
Porębska

Instruktor fitness

W 2009 roku zdobyła Międzynarodowe Uprawnienia Instruktora Rekreacji Ruchowej.
Stworzyła program treningowy Cadys, który z definicji uznany za kompletny i pełny w dziedzinie fitnessu. Pomógł uzyskać równowagę ducha i ciała wielu jej bliskim osobom. Teraz pora aby cała Polska mogła z niego skorzystać.

Lekcje

# Temat
1

Rozgrzewka

2

Dolne Partie Ciała

3

Rozciąganie

4

Górne Partie Ciała

5

Stretching Funkcjonalny

6

Brzuch

7

Zakończenie

Recenzje

Zdecydowanie polecam kurs Agaty. Pasja, wiedza a przedewszystkiem profesjonalne podejście. Mimo że kontakt ze sportem mam od wielu lat to jestem zaskoczony różnorodnością ćwiczeń. 🙏🙏🙏
Dany S.
04.07.2020 04:21
Marcin S.
19.05.2020 12:11
Bardzo fajny kurs. Widać, że Agata Porębska wykonuje z zamiłowania swoją pracę. Pokazuje ćwiczenia, jakich nie widziałam na innych kursach, angażując poszczególne partie ciała. Podoba mi się, że mogę sobie wybrać co chcę dzisiaj ćwiczyć np. tylko dolne partie ciała, albo brzuch i stretching. Fantastycznie się z nią ćwiczy!
Magdalena S.
09.05.2020 10:17
Jestem osobą aktywną i szukam różnych form aktywności. Ostatnio trenuję kaźdego dnia z Cadys! Zainteresował mnie ten program treningowy ponieważ składa się z 7 etapów czyli trening tygodniowy. Czekam na kolejne treningi! Polecam trenerkę! Super energia!
Sabina K.
05.05.2020 15:50