Lista zajęć Patrycja Mrozińska Zawieszone LOGORYTMIKA - Vogla
Opis
Nazwa zajęć: Logorytmika
Instruktor: Patrycja Mrozińska
Wiek: (3-4l)
Dzień i godzina zajęć: piątek 15.00 -15.30
Koszt: 90 zł miesięcznie (1xtyg.)
Możliwość skorzystania ze zniżki 50% na jedne wybrane zajęcia po okazaniu w Recepcji CKW: Karty Dużej Rodziny. Zniżka nie obowiązuje na zajęciach: indywidualnych, komputerowych, językowych z native speakerem, warsztatach filmowych oraz na zajęciach: Sprytne główki, Wilanowski Uniwersytet Malucha, Wilanowskie Kobiety Śpiewają, Teatr Mistrzów Życia, Klub Fotograficzny CKW, Taniec w kręgu, Teatr Międzypokoleniowy, Zumba Gold, ceramika oraz warsztatach cyklicznych.
Opis zajęć
Logorytmika to ruch , słowo i muzyka.
Za pomocą muzyki poznamy wszystkie najważniejsze Triki!
- Percepcja Słuchowa - wyczyść uszy i słuchaj uważnie bo
będzie mowa o słuchaniu na poważnie! - Motoryka Duża - bo każdy zuch uwielbia ruch!
- Poczucie rytmu - to nielada wyzwanie - nie będziemy siedzieć
w kole na dywanie! - Artykulacja - bo ćwiczenie języka rozwija mowę u każdego
smyka!
Głównym celem Logorytmiki jest: - korygowanie wad mowy i zaburzeń słuchu, a przy tym
uwrażliwienie na cechy wspólne muzyki i mowy takie jak: rytm,
melodia, tempo, dynamika i barwa dźwięku, - wyrabianie szybkiej reakcji na bodziec dźwiękowy (w tym
słowo), wzrokowy lub ruchowy, - rozwijanie sprawnego wykonywania ruchów z zakresu
motoryki dużej i małej, - rozwój sfery intelektualnej, emocjonalnej i społecznej.
Instruktor:
Wokalistka, tancerka – instruktorka tańca sportowego i
dziecięcego, magister prawa i pr managerka współpracująca z
wieloma artystami i agencjami artystycznymi, a także nauczycielka
musicalowa w Autorskiej Szkole Musicalowej im. Macieja
Pawłowskiego w Warszawie. Prywatnie mama wspaniałego 10-
letniego syna Oliviera, będącego inspiracją do pracy z
najmłodszymi podopiecznymi. Od ponad 6 lat pracuje z dziećmi
prowadząc zajęcia artystyczne i nieustannie dokształcam się w tym
kierunku, poszerzając swoją wiedzę i kwalifikację, a to wszystko po
to by zadbać o rozwój uczniów. Specyfika pracy z najmłodszymi
dziećmi uświadomiła mi jak ważne jest dbanie o rozwój nie tylko
fizyczny ale również emocjonalny, jak bardzo istotne na
początkowym etapie rozwoju dziecka jest korygowanie wad mowy i
zaburzeń słuchu, a przy tym uwrażliwienie na cechy wspólne
muzyki i mowy takie jak: rytm, melodia, tempo, dynamika i barwa
dźwięku. W ten o to sposób zrodził się pomysł na udział w
webinariach i szkoleniach z Logorytmiki, a także na ukończenie
kursów z Arteterapii i Bajkoterapii. W swojej pracy zawsze jestem
uśmiechnięta i pełna energii.