Lista zajęć Paulina Metkowska Jak zostać architektem – warsztaty konstruktorsko-architektoniczne

Jak zostać architektem – warsztaty konstruktorsko-architektoniczne

Kategoria

edukacja / inne

Opis

Jak zostać architektem – warsztaty konstruktorsko-architektoniczne

Prowadzący PAULINA METKOWSKA/INSTRUKTORZY DOROBOTY
Przedział wiekowy uczestników 7-12 LAT
Cena za miesiąc 160 zł.
Kiedy? środa godz. 16.00 – 17.30
Czas trwania jednych zajęć 90 MINUT

Podczas zajęć rozwiążemy architektoniczne zagadki, skonstruujemy modele budynków, stworzymy różne prace konstruktorsko-plastyczne. Będziemy korzystać z materiałów papierniczych, kreatywnych i plastycznych. Chcemy rozbudzać ciekawość otaczającego nas świata i zapoznawać z podstawowymi pojęciami dot. architektury i otoczenia. Dodatkowo, poprzez praktyczne zadania, chcemy uczyć współpracy, ćwiczyć wyobraźnię i zdolności manualne.
Przykładowe tematy zajęć:
Trzęsienia ziemi
Skąd biorą się trzęsienia ziemi i czy można je przewidzieć? Na warsztatach porozmawiamy o trzęsieniach ziemi, zastanowimy się, dlaczego są niebezpieczne dla ludzi i budynków. Dowiemy się jak można się przed nimi zabezpieczyć. Następnie zbudujemy i przetestujemy własne konstrukcje. Architektoniczne Cuda Polski Jakie są najbardziej wyjątkowe i znane budowle w Polsce? Na zajęciach wybierzemy się w pasjonującą podróż po naszym kraju. Porozmawiamy o zabytkach, ciekawych obiektach i wyjątkowych dziełach architektów. Każdy uczestnik stworzy budynek z wcześniej przygotowanych materiałów. Dachy i sklepienia Czy kształt dachu ma jakieś znaczenie? Dlaczego dachy w górach są bardziej strome niż te na Mazowszu i co wspólnego z dachem mają starożytni Persowie i klimatyzacja? Porozmawiamy o dachach w różnych miejscach i czasach (jak kiedyś zabezpieczano domy?). Dowiemy się, czym jest krokiew i kalenica, następnie stworzymy własne konstrukcje – dachy.
Architektoniczne Cuda Polski
Jakie są najbardziej wyjątkowe i znane budowle w Polsce? Na zajęciach wybierzemy się w pasjonującą podróż po naszym kraju. Porozmawiamy o zabytkach, ciekawych obiektach i wyjątkowych dziełach architektów. Każdy uczestnik stworzy budynek z wcześniej przygotowanych materiałów.
Dachy i sklepienia
Czy kształt dachu ma jakieś znaczenie? Dlaczego dachy w górach są bardziej strome niż te na Mazowszu i co wspólnego z dachem mają starożytni Persowie i klimatyzacja? Porozmawiamy o dachach w różnych miejscach i czasach (jak kiedyś zabezpieczano domy?). Dowiemy się, czym jest krokiew i kalenica, następnie stworzymy własne konstrukcje – dachy.

Lekcje

Brak ustawionych lekcji

Recenzje

Kurs bardzo ciekawy jednak za duża różnica wiekowa uczestników. Dziecko zrażone do zajęć z powodu zachowania starszych dzieci uczestniczących w zajęciach. Wielka szkoda, że nikt tym nie zarządza.
Oliwer N.
06.12.2022 17:17