Lista zajęć Antoni Gudejko Warsztaty tworzenia gier komputerowych
Warsztaty tworzenia gier komputerowych
Kategoria
Opis
Oczekiwane rezultaty zajęć:
- Nauczenie korzystania z co najmniej 3 programów: Unity (silnik do tworzenia gier), Visual Studio
(program do pisania kodu) i Github (program do tworzenia kopii zapasowych i zarządzania
długoterminowych projektów). - Poznanie historii gier komputerowych. Studenci poznają historię powstania najciekawszych gier,
firm produkujących gry i ich twórców. - Stworzenie kilku gier na podstawie klasycznych gier, jak np.: Space Invaders, Tetris, Pac-Man, etc.
- Nauczenie studentów różnych wzorców projektowych, jak np.: Singleton lub Obserwator.
- Po pewnym czasie wzięcie udziału w “game jamie”, czyli konkursie na zrobienie gry w krótkim
czasie (np. 48 godzin). - Nauczenie grupowej pracy twórczej i programistycznej. Pokazanie sposobów poszukiwania
partnerów do realizacji gier na całym świecie, bez żadnych ograniczeń terytorialnych i
narodowościowych. - Stworzenie własnej gry i wydanie jej w serwisie itch.io.
Ważne!
Koszt zajęć mięsięczny 400 zł
Prosimy o terminowe wnoszenie opłat – do 5. dnia każdego miesiąca przez strefazajec.pl lub przelewem w tytule wpłaty:
imię, nazwisko uczestnika, miesiąc lub okres, za który jest wnoszona opłata oraz rodzaj zajęć – zgodny z oficjalną nazwą obowiązującą w Terminal Kultury Gocław
Wpłaty przelewem należy dokonać na konto:
Nr konta bankowego: 88 2490 0005 0000 4530 4375 2288
Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga Południe
Wpłaty gotówkowe w kasie TKG
poniedziałek - piątek 10.00 – 18.00
Instruktor
Nazywam się Antoni Gudejko i zapraszam was na kurs, w którym nauczę krok po kroku, jak tworzyć w rzeczywistym świecie gry zrodzone w wyobraźni. Od dziecka fascynował mnie świat gier komputerowych.
Najpierw tworzyłem rózne proste gry na papierze, dla moich bratanków.
Później zacząłem uczyć się programowania w Pałacu Kultury. Jako szkołę średnia wybrałem liceum przy Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych. Po drugim roku przeniosłem sie do Cambridge, do Cambridge Regional College, gdzie była klasa tworzenia gier komputerowych zwana "Level 3 Games Development". Brytyjscy nauczyciele skłonili mnie do kontynuowania nauki w tej dziedzinie.
Przez 4 lata studiowałem w Cambridge w Anglia Ruskin University na wydziale Computer Games Development (Computing). W 2021 roku skończyłem studia z tytułem Bachelor of Science. W międzyczasie współpracowałem z brytyjską firmą Inkle (Heaven's Vault) i warszawską firmą Reikon (Ruiner). Tworzenie gier, nawet jeżeli jest czasem stresujące, daje mi dużo satysfakcji- zwłaszcza w momencie zakończenia prac. Takimi doświadczeniami też chcę się podzielić. Stworzyłem kilka gier. Pracuję nad kolejnymi- indywidualnie, oraz w międzynarodowych zespołach. Jeżeli chcesz poznać podstawy programowania gier, pracy w twórczym zespole, interesuje cię historia gier komputerowych i chcesz wiedzieć, jak zostać ich twórcą - zapraszam na zajęcia do Terminalu Kultury.