Lista zajęć Grażyna Kopeć Pracownia teatralna dla bardzo dorosłych | Zajęcia komercyjne
Opis
Zapisy:
Grażyna Kopeć
mail: [email protected]
tel. 607 438 000
Pracownia teatralna to interdyscyplinarna forma wsparcia rozwoju człowieka. Zajęcia opierają się na aktywnych ćwiczeniach pamięci oraz sprawności ruchowej z uwzględnieniem indywidualnych możliwości jednostek. Uczestnicy zajęć
konstruują sceny i inne formy, jak choreografie czy dialogi, pracują nad emocjami oraz budują wzajemne relacje. Korzystają zarówno z tekstów kultury, jak i osobistych historii. Wymieniają poglądy i spostrzeżenia. Dopełnieniem ich pracy będą wyjścia na wydarzenia kulturalne, będące źródłem dodatkowej inspiracji oraz sposobem zacieśniania relacji w grupie.**
Prowadzenie: Grażyna Kopeć
Absolwentka Wydziału Aktorskiego na Akademii Teatralnej w Warszawie oraz Pedagogiki Teatru na Uniwersytecie Warszawskim. Pracuje z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi oraz z osobami z różnymi formami niepełnosprawności,
w tym z niewidomymi. Prowadzi autorskie warsztaty dramowo-teatralne, projektuje warsztaty edukacyjne, współtworzy SPT – Stowarzyszenie Pedagogów i Pedagożek Teatru.
Grupa wiekowa: 60+
środa 12:00–15:00
Cena zajęć: 180,00 zł/msc
Instruktor
GRAŻYNA KOPEĆ
Dziecięca pracownia teatralna
Absolwentka Wydziału Aktorskiego na Akademii Teatralnej w Warszawie oraz Pedagogiki Teatru na Uniwersytecie Warszawskim. Pracuje z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi oraz z osobami z różnymi formami niepełnosprawności, w tym z niewidomymi. Prowadzi autorskie warsztaty dramowo-teatralne, projektuje warsztaty edukacyjne, współtworzy SPT – Stowarzyszenie Pedagogów i Pedagożek Teatru.
To propozycja zajęć ogólnorozwojowych opartych na zabawie w teatr. Pracujemy z ciałem, głosem i wyobraźnią, tworzymy sceny i realizujemy zadania rozwijające współpracę. Wykorzystujemy metody pedagogiki teatru, narzędzia teatralne oraz procesy grupowe, wspierające jednocześnie indywidualny rozwój każdego uczestnika. Punktem wyjścia są osobiste przekonania, doświadczenia i zasoby. Zajęcia zakończą się otwartym pokazem finałowym – podsumowaniem całorocznej pracy. Uczestnicy i uczestniczki współdecydują o jego formie, ucząc się podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności w sposób dostosowany do swoich możliwości i potrzeb.